loading...
مطلبک
حامد بازدید : 14 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

مرد کامروا کسی است که بیش از آنکه زنش بتواند خرج کند پول در بیاورد و زن کامروا کسی است که بتواند چنین شوهری پیدا کند.

کو؟؟؟؟؟؟

کجاست؟؟؟؟؟؟

ما که هنوز پیدا نکردیم, شما رو نمیدونم:):):):):)


عجیجم بشنو ز شاعر من باب این فیل ... با آن عاج بلندش همچو یک میل

که با لابی گری و پارتی بازی .... آن فیل گنده ی از خود راضی 

ایستاده ناظر اندر بالای 4 جوک .... دارد نظر به ریاست 4 جوک 

همچو بز می نگرد به ما کاربران .... خرطوم بلند کوته پای قندان !!

ای عجیجان این خفن پرتال .... ای دوستان خوجگل و سر حال

شوت کنید با احترام های فراوان .... به بیرون این فیل منگل را خرامان

که تا از شر فیل راحت بگردیم .... همه هرهر کنان به خرطومش بخندیم

* عجیجان 3 ساعت و اندی الاف این پست بودم .... با لایکیدنتان سر فراض(صر فراض . ثرفراظ . سرفراذ و... ) ام کنید.


***قابل توجه خانوم دخترا و آقا پسرا***

جدیدا دخترا تو 4جوک و جاهایه دیگه هی پست میذارن که پسرا ابروشون اینجوره و...

!.خانوم دختر اسم پسر قداست داره تو پستت اسم پسر رو نیار...اونا پسر نیستن که این غلطا رو میکنن

2.شما دخترا هم اگر یه جایه سالم بذارید تو صورتتون و کله صورتتون رو هر بار صافکاری و بتونه کاری نکنید واسه تشخیص هویتتون مفیده ها...

پس لطفا انقد از ابرویه پسرا نگید...تو آیینه خودتون رو نگاه کنید(البته بعضیاتون) با 100 قلم آرایش چیتون شبیه دختراس خدایی؟؟؟


اینایی ک اینقد به این فیلمای ماه رمضون ایراد میگیرن دقیقا همونایی هستن ک میگن اشتها ندارم و بعدش اندازه ده نفر میخورن

اینقد گیر ندین بگو خب


عاقا شما تصور کنید

امروز پنجشنبه است امتیازتون تو4جوک 1چکار میکنید پست میزارین یا شنبه بعد از قره کشی پست میزاشتین

حالامن توهمچین وضعی من ریکس{ریسک}کردم پس لایکا بره بالا


عاغايني چي؟؟؟؟؟؟؟خيرسرمون روزه داريماتاافطارنشده تلويزيون فقط آبميوه سان استاروپنيرموزريلاي كم چرب داليا وخلاصه هرچي موادخوراكي هس تبليغ ميكنه خب اين دل لامصب مام كه كم طاقـــــــــت!

همين كه اذان ميده هاماركوپلوشامپوپرژك مياره ودرزمان انتخاب هيچ چيزجاي پريل رونميگيره اينجورچيزلروتبليغ ميكنن!!!

مسولين رسيدگي كنن لطفاْ!!!!!!!!!

پست اولمه خب بزن اون لايكوديگههههه!


شما هم وقتي با طرفتون قهر ميكنيد هر دو دقيقه يك بار نگا گوشيتون ميكنيد يا فقط من اينجوريم؟


تا چن وقت ديگه اين ديالوگا تو جمعاي پسرا شنيده ميشه:شهرام جون بيايه دست به ابروهات بزنم قلفونت بلم.ابروهاي سروشمو ببين چقد خوشگله.چقد بلا شده عجقم.

شهرام:نه سيروس جونم،من ميخوام بذارم پر شه يه مدل ديگه بهش بدم.ب نظرت شيطوني بهم مياد؟سيروس:اره گلم خيلي نايس ميشي.

ععععقققق!

من برم حالم بد شد دارم بالاميارم.

عععققق!


خبیث کیست؟

موجودی دو چشم که با شوق و هیجان پستها را میخواند و با قهقه ها شیطانی در دل،از روی حسادت و خساست به انگشتانش واسه لایک کردن زحمت نمیدهد...

آره داداش(آبجی)ما که اینطور نبودیم....هر پستی هم ا رو مرام نخونده لایک میکردم...

هر کی خبیث نیست لایک کنه آمآر بامرامای سایت و دراریم...


آقا داستان بینی این آقا انیمیشنیه تو تبلیغ مسواک ماتریکس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دماغ عایا؟!!

%)

ینی من الآن 3روز تو فکرم اصلا دستش به دندوناش میرسه ک مسواکه رو استفاده کنه؟؟؟؟*-*

مسئولین رسیدگی کنن لطفا! ینی درست کردن یه موجود انیمیشنی دارای سجایای انسانی طبیعی اینقدر سخته؟!!!!


عاغا من گاهی از حموم میام ی دستی ب موهام میکشم, لامصب انگار 3ساعت موهامو اتو کشیدم از بس ک باحال میمونه....

حالا خیر سرم اگه ی دفه بخوام ی جای مهم برم, 3ساعت ک خوبه والا اگه تمام روزو جلوی اینه ب موهام سشوار بزنم, اتو بکشم, نیترو, چسب مو یا هزارتا کوفتو زهر سوسماره دیگه ب سرم بزنم بازم درس نمیشه ک نمیشه!!!

اخرشم مجبور میشم با ی مویی برم اونجا ک ابرو واسه ادم نمیمونه.

اخه این چ قانونیه در خلقت؟!؟!؟

مسعولینم ی کاری واسه ما بکنن لدفا.

راسی شماهم اینجوری میشید ایا؟!؟!؟!؟

 


 

کیا دوست دارن اردلان با پشت دست بــــــــــکـــــــــوبـــــــــــه تو دهنه رها پخش شِ تو دیوار با فشار آب شیلنگ کارواش پاکش کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یــــــــنـــیـــــــــــــــــــــــــــــــــآ...!!!

ヅ₣ӃὯϨϯ_Дƞ₲Э₤ シ


لذتهای کوچک زندگی:

۱- وقتی ی نینی عطسه میکنه

۲- وقتی به کافه چی میگی همون همیشگی

۳- وقتی راننده تاکسی به خاطر تو ی ترانه رو دوباره پخش میکنه

۴- لیسیدن انگشت های پفکی

۵- جلو نشستن توی تاکسی

۶- صورتو خیس کنی و نسیم بهش بخوره

۷- وقتی سوتی میدی کسی حواسش نیست

۸-وقتی خط خطی های هم کلاسیتو توی کتابای قدیمی پیدا میکنی

۹-اولین کسی ک شعر هاتو لایک میکنه همونی باشه ک به خاطرش دست به قلم شدی

۱۰- حواست نیست که روزه ای و ی پرس چلو کباب با دلستر یخ بخوری

اگه بیشتر از ۱۰۰۰ تا لایک بخوره بقیه اشو مینویسم


اونـایـی کـه سـحـری زرده تـخـم مـرغـشـون قـلـمـبـه در مـیـاد

هـمـونـایـی هـسـتـن کـه تـو دوران مـدرسـه امـتـحـانـو اول از

هـمـه تـمـوم مـیـکـردن.....


عاغا توجه کردین بد ترین قسمت سرماخوردگی اون صبحاشه 

لامصب تمام سوراخ های بدنت کیپ میشه( دماق و گوش و چشم و.....)

اصن یه وضی ..... لامصب خیلی احساس زهرماری و خاک برسری بهت دست میده

 


 

 عاغا یه اعلامیه ترحیم برا خودم درست کردم گزاشتم تو فیسبوک در عرض 2ساعت رکورد لایک رو شکوند.

یه همچین رفقایی دارم من.


اگر کسی برات قمپوز در کرد براش لوغوز بخون تا تو انپاس نری و برات انغورت نیاد

بگو خب


دقت کردین این شبا ماه چقدر شبیه من شده؟؟

ماه شب چهارده رو میگم!!

آخر اعتماد به نفسم ینی!!!:)


کیا فانتزیشون داشتن یه مداد که خودش مشقارو بنویسه بود؟؟؟ ^_^

من من نکن ، لایک کن بفهمیم :))


اين همه كه من به فكر اينكه سرويس چيني جهزيه م گل دار باشه يا ساده مربع باشه يا مستطيل هستم

تا حالا نشده به بقيه چيزا مثل قيافه يا اخلاق اقاي داماد فكر كنم!!!


‏[اين يك پيام تبليغاتيست‏!‏‏!‏‏]

آيا پست هاي تاييد شده شما؛ كم لايك ميخورند؟ :-‏(

آيا بخاطر اين موضوع در مقابل دوستان و آشنايان احساس خجالت و سرافكندگي ميكنيد؟ :-‏(

عايا از اين بابت ناراحتيد؟ :-‏(

عايا شما هم ميخواهيد برنده ي يك كارت شارژ دو هزار تومني -بله؛ دووو هزاااارر تومني- 4جوك در قرعه كشي هفتگي شويد؟

ديگر نگران نباشيد...

راه حل مشكل شما؛ در دستان ماست...

‏*فروش عمده و جزئي "لايك‏"‏ با اقساط 12 ماهه‏‏*‏ !!

پكيج 10 لايكي‏=‏‏=‏‏=‏‏>‏ 10 هزار تومن‏!‏‏!

پكيچ 20 لايكي‏=‏‏=‏‏=‏‏>‏ 15 هزار تومن‏!‏‏!

پكيج 50 لايكي‏=‏‏=‏‏=‏‏>‏ 35 هزار تومن‏!‏‏!

و پكيج 100 لايكي‏=‏‏=‏‏=‏‏>‏ 70 هزار تومن‏!‏‏!

‏(و در جواب دوستاني كه پرسيدن "عايا يك كارت شارژ دو تومني؛ ارزش اين همه هزينه كردن رو داره؟‏"‏ بايد بگم كه بعععععله كه ارزش داره‏!‏‏!

خودتون مقايسه كنيد...

ببينيد:

قيافه شما قبل از خريد پكيج هاي ما :-‏(

قيافه شما بعد از خريد پكيج هاي ما :-‏)

اصلا پكيج زيبايي هست واسه خودش‏!‏‏!‏‏!‏ بعععله‏!‏‏)‏


یکی از مخمسه های بچگی این بود که موز رو از کدوم طرف باز میکنن

.

لایک: گودزیلایی بودیاااااااااا


ﺍﺗـﻞ ﻣـﺘـﻞ ﯾـﻪ ﻣـﻮﺭﭼـﻪ ، ﻗـﺪﻡ ﻣـﯿـﺰﺩ ﺗـﻮ ﮐـﻮﭼـﻪ

ﺍﻭﻣـﺪ ﯾـﻪ ﮐـﻔـﺶ ﻭﻟـﮕـﺮﺩ ، ﭘـﺎﯼ ﺍﻭﻧـﻮ ﻟـﮕـﺪ ﮐـﺮﺩ

ﻣـﻮﺭﭼـﻪ ﭘـﺎﺷـﮑـﺴـﺘـﻪ ، ﺑـﺎ ﺑـﺮﮔـﯽ ﭘـﺎﺷﻮ ﺑـﺴﺘـﻪ

ﻧـﻤـﯿـﺘـﻮﻧـﻪ ﮐـﺎﺭ ﮐـﻨـﻪ ، ﺩﻭﻧـﻪ ﻫـﺎﺭﻭ ﺑـﺎﺭ ﮐـﻨـﻪ

ﻣـﻮﺭﭼـﻪ ﺟـﻮﻧـﻢ ﺗـﻮ ﻣـﺎﻫـﯽ ، ﻋـﯿـﺐ ﻧـﺪﺍﺭﻩ ﺳـﯿـﺎﻫـﯽ ، ﺧـﻮﺏ ﺑـﺸـﻪ

ﭘـﺎﺕ ﺍﻟـﻬـﯽ!!!

ﺁﻓـﺮﯾـﻦ ﮐـﻮﭼـﻮﻟـﻮ ﺧـﯿـﻠـﯽ ﺧـﻮﺏ ﺧـﻮﻧـﺪﯼ ، ﺣـﺎﻟـﺎ ﺣـﻔـﻈـﺶ ﮐـﻦ

ﻓـﺮﺩﺍ ﺍﺯﺕ ﻣـﯽ ﭘـﺮﺳـﻢ!!!


ميگما اين ماركوپولو كه شامپو پرژك مياره ميتوني از يه كشور ديگه كمي هم واسه ما 4 جوكيا افق بياره يا اونم قبلا صادر شده

يعني اين تبليغاي صدا سيما تو حلقتون


 

اقا شما چرا دیگه؟؟

من اگه روزه نمیگرم دلیل دارم

تو بگیر بچه جون!!

من مشکلم جدی روزه که کیگیرم گشنم میشه خب نمیتونم!!


عاغا شما هم اینجورید یا ما فقط اینجوریم؟

دمپایی نیکتا از بغل تو حُلقومم اگه دروغ بگم


از اول ما رمضون بلا استثنا( استسنا-اثتثنا- اثتسنا-اصتسنا-اصتثناو.....) هرشب افطار سوپ جو داریم و برای شام کشک بادمجون و زرشک پلو با مرغ داریم فرقی نداره خونه خودمون باشیم یا مهمونی ، به هر حال شام همینه.... 

کسانی ک هر شب مرغ میخورن لایک کنن ک احساس تنهایی نکنم

لایک: نه.... تو تنها نیستی سیبیل جون ماها پیشتیم.....


دوستان میدونید روز جهانی محبت ب پسرهای ایرانی چ روزی شناخته شده؟!؟!؟؟

.

.

یک روز قبل از گردگیریه خونه واسه عید


آقا تازگيا اين باباها پنکه هارو هم خاموش ميکنند.

من شده جفت کليه هامو بفروشم يه وکيل بگيرم اين اقدام غير انساني رو محکوم ميکنم!!!


نيازمنديها خريدم تو يه صفش نوشته بود به جند قصاب اقا ترجيها سيبيل كلفت جهت مجريكري برنامه كودك نياز منديم...............!!!


يه جمع پسرونه:

اولي: هي بچه ها؛ كال اف ديوتي 9 رو بازي كردين؟

دومي: آره بابا...اوووف‏!‏ عجب بازي خفني

سومي خطاب به اولي: راستي مگه تو قرار نشد سي دي بازيه رو براي من بيراي؛ من نصبش كنم؟‏!

اولي: برو گمشو‏!‏ مگه من پيك موتوريم كه دم به دقيقه "اينو بيار؛ اونو ببر‏"؟ خودت پاشو اون تن لشتو تكون بده؛ بياد در خونه بگيرش‏!

‏(در اين هنگام يكي از دوستاشون با موتور از كنار خيابون رد ميشه. دو تا بوق ميزنه و ميگه)

موتوري: هي...چطوري سيرابي؟؟‏!

چهارمي: نوكرتم؛ گلابي‏!‏‏!

دومي: چه خبر؟ از طرفا؟ راه گم كردي؟

موتوري: نه بابا؛ گفتم بيام يكم قيافه هاتونو ببينم؛ روحم شاد شه‏!‏‏!

دومي: هه هه هه‏!‏ بامزه‏!‏ هي آقاي نمك دريايي‏!‏ بيا يه دقيقه پيشمون بشين...

موتوري: نه؛ فعلا كار دارم؛ بايد برم باشگاه

سومي: پس برو گمشو كه ديگه ريختتو نبينم

همه: :-‏)‏ هه هه هه هه

موتوري: آقايون...فعلا با اجازه ما رفتيم

سومي: برو به سلامت...فقط مواظب باش راه گم نكني؛ به جاي باشگاه سر از مدرسه دخترونه در بياري‏!

همه: :-‏)‏ ها ها ها ها

موتوري: نه بابا؛ خيالت تخت‏!‏ فعلا باي

‏(بعدش جناب آقاي موتوري؛ دو تا بوق ديگه ميزنه و با يه تكچرخ جمع دوستان رو ترك ميكنه‏)

سومي: پاشيد...پاشيد تا ديگه ما هم بريم به كار و زندگيمون بچسبيم؛ فردا امتحان پايان ترم داريم هنوز هيچي نخونديم‏!‏‏!‏‏!:-‏)


اقا ما کنتور آب خونمون خرابه بیشتر از 700تومن نمیندازه:شارژ ایرانسل میگیرم بیاید خونمون ماشینتونا بشورین.


 

فیلم های ماه رمضون امسالم شورشو در آوردنا.

اون از مادرانه که دختره ابرو هاشو رنگ کرده،باباش برگشته میگه میخای بیای پایین آرایشتو پاک کن.اونم از فیلم خروس.تو فیلم خروس:جواد رضویان به دختره میگه نقش شما توی فیلم اینکه بیهوشی،بعداز چندروز به هوش میای و حمیدلولایی رو صدامی زنی.

بعدش دختره میپرسه که اسم فیلم چیه؟بعد جواد رضویان میگه:اسمش خروسه

آخه من نمیدونم خروس چه ربطی به به هوش اومدنه دختره داره؟


توي سريال مادرانه اول سريال يه جمله در مورد احترام به پدر ومادر نوشته ولي ما هر چي نگاه مي كنيم نديديم كسي تو اين سريال به پدر مادرش احترام بگذاره فقط هر چي دختره گند بالا مي ياره مي نويسند پاي پدرو مادرش بيچارش خود دختره اصلا تقصيري نداره؟

يعني اگه پدري به خاطر مشغله زياد نتونست زياد براي بچش وقت بگذاره بچش بايد بره معتاد بشه؟ 

اين سريال بد آموزي داره


اختصاصــی شِــــــــــــــــــــرِک!

دیـروز ی آدامــس شیـک خــریـدم روش نوشتـــــه بــود " آدامـس جـویـدنـی"

دٍ آخه لامـــــصـــّـــب مگـه آدامـس شیـاف کـردنی ام داریـم؟؟؟


یه وقتایی هم هست که ادم از ای شلوار پاکتی سبزا میپوشه بعد تو باد وایمسته هس بادبان بودن بش دست میده :))))))))))


آخه چرا وقتی اس خالی میفرستیم انگلیسی حساب میکنن؟

ازکجا میدونن به چه زبونی سکوتــ کردیم؟

آقا اصن من دوس دارم فارسی سکوت کنم..

مسئولین، رسیدگی لطقا.

لایک:مگه چقدرتفاوتشه!

لایک:آره واقعا

هه:D


بازاردرمانی چیست؟<به عملی گفته میشودکه برای بهترکردن حالا مریضمون که خانومها هستند<سو تفاهم نشه این یه شوخیه>صورت میگیرد دراین درمان خانومهای محترم بدون هیچ دلیلی وبدون نیازبه هیچ وسیله ای به بازارروزمحله خودرفته وباقیمت کردن وسایل جدید حالشون بهترمیشودوبی حوصلگی انهابرطرف میشود><داداش گلم همون یخچال درمانی خودمونه>


عــاخـه واســه چـــرا؟چــــــــرا واقـه عـن؟

این هوای آزاد چه کرمی داره وقتی چائی گرم یا داغ در معرضش قرار داره سردش میکنه اونوخ اگه بستنی یخ در معرضش قرار داشته باشه گرم و آبش میکنه

تازه یبار زمان جوونیمون معلم فیزیکمون گفت هرچیزی ک در معرض هوای آزاد قرار بگیره در طول زمان خورده میشه عاگا نمیدونین من تا چندین ماه درگیر این قضیه و مصادیقش بودم اگه بدونین چه فکرائی به سرم زد داشتم ی قانون جدید کشف میکردما ولی ...هیف شد


تو این ماه رمضون که دست و پای شیطون بستس، متوجه شدم خودم هم یه سری قابلیتهای خاصی دارم که بعضا شیطون هم نداره!


يه جمع دخترونه:

اولي: ميگما...شيما رو ديدين كه دماغشو عمل كرده؟

دومي: اون كه دماغ نبود؛ خرطوم فيل بود‏!

همه: هرهرهرهر...آره به قرآن

سومي: خوب شد رفت دماغشو عمل كرد وگرنه كي مي اومد اينو بگيره‏!

اولي: ديدين چطور با فيس و افاده راه ميره؟ دختره تازه به دوران رسيده‏!

چهارمي: آره والا...انگار كه دختر شاه پريونه؛ با اون لباساي زشتش

دومي: آره منم موافقم ولي اون لباس سبز ش خيلي خوشجله؛ منم ميخوام يه دونشو بخرم‏!

پنجمي: آره...مخصوصا اون لباس بنفشه با اون گردنبنده خوشجله؛ وااااي خييييلي با هم سته‏!

اولي: به هر حال بهتره كه بره گم شه با اين ادا و اطفاراش‏!

همه: آره آره

‏(در اين وقت شيما خانم ميرسه‏)

اولي: به به ه ه؛ سلااام شيما جوووون‏!‏ كجا بودي عزيزم؟ همين الان ذكر خيرت بود‏!

چهارمي: شيما جون بيا يه دقيقه پيش ما بشين؛ بگو اين مانتو سبزه ت رو از كجا خريدي؟

دومي: ميگما...عزيزم؛ دماغتو كجا عمل كردي؟ خيلي خوووشجل شده‏!‏ چقدر خرجت شد؛ آخه منم ميخوام برم دماغمو عمل كنم‏!‏‏!

اولي: آره راست ميگه؛ پيش پاي تو داشتيم به هم ميگفتيم شيما جون خوشجل بود؛ خوشجلترم شده‏!‏‏!‏

پنجمي: آره؛ راست ميگه‏! آره؛ راست ميگه‏!‏.

‏‏(‏ديدم كه ميگما‏!‏‏!‏ راستي اگه بچه هاي خوبي باشين فردا "يه جمع پسرونه‏"‏ رو براتون شرح ميدم‏‏)‏


به گودزیلای خونمون میگم دوس داری تپل شی؟

میگه: نه، اندام آراسته م به هم میخوره!!!

منOo

گودزیلا ^ ^

اندام آراستهOo


دختره آومده تو مغازه بعد دستش گذاشته رو پفکا

میگه آقا از این پفکا دارین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم به شوخی گفتم نه.

اونم باور کرد از مغازه رف بیرون 

ینی این دخدر منو مسخره کرد یا من مسخرش کرد 

دقیقا نفهمیدم چی شد. الان دارم میرم طرف بیمارستان حالم خوب نیست مدیر سایت لطفا کمپوت گیلاس واسم بیار بیا عیادتم(ایادتم)


اقا بالاخره ما نفهمیدیم

آنپاس

آمفاس 

آمپاس

انفاس

کدوم آخه؟

شماهم که هرکدوم یچی میگید^^

مارو توآنپاس آمفاس آمپاس آنفاس حالا هرچی نذارید دیگه اه


این ادمای خیلی چاق با خودشون چ فکری کردن.....

نه واقعا.....

وقتی میرسه به خوردن خودشون و 5 نفر حساب میکنن.....

وقتی میرن تو تاکسی جای 5 نفرو میگیرن بعد خودشون و 1 نفر حساب میکنن.....

اگه مسولین رسیدگی نمیکنن تا خودمون رسیدگی کنیم.....


دیروز دختره همسایه به گدای سر کوچه غذا داده

.

.

.

امروز که از کنارش رد میشده گدا صداش کرده یه کتاب بهش داده به اسم "چگونه آشپز خوبی شویم!!!!!


عاقا واسه من سوال پیش اومده این اردلان تو سریال مادرانه موقع ثبت نام دخترش تو مدرسه نمیدونسته این خانمه(مریم) تو اون مدرسه هست یا اصلا ندیدش؟:|

این همه تخیل رو از کجا میارن اخه ?:))


اردلانو اون همه زدن بعديروزطول نكشيدتمام زخماش خوب شداز روز اولم بهترشد!

قدرت خدا!


 

یکی از فوایدی که 4 جوک داشته این بود که فهمیدم تو ایران هیچ بچه ای مال پدر مادرش نیس!یا تو سطل ماست پیداش کردن(مثل خودم و برادرم) یا دزدین یا...

لطفا ناپدری و نامادری ها مراعات کنن مملکت تو بد مخمصه ای قرار گرفته


سلام...

توجه کردین که اردلان(مادرانه)نسبت به قبل خیلی کمتر میگه: بگو خب؟

دیشب فقط دوبار گفت #_#

میگم نکنه اینم مثل حلزون بره تو افق محو شه...

ترو خدا کاریش نداشته باشین اینقدر بهش گیر ندین...

همون مدرسان شریف بهتره اول اونو محو ش کنیم... :-)

من :-))))

اردلان ^ ___ ^

حلزون :-(((((((((((((

مدرسان شریف :-(((((((((((((((((((((...


 

عايامامان شماهم قبل ازدور ريختن غذاهاي مونده اول اونوبه باباتون نعارف مي كنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تاحالا دقت کردین تو فیلمهای پلیسی این مجرما هرچی تیراندازی میکنن طرف پلیسا یا تیرشون خطا میره یا نهایتش میزنن تو دستو پای پلیسه اما اگر پلیسه حتی در حال مرگم که باشه همچین که شلیک کنه تیرش میخوره تو قلبه طرف یا میخوره صاف وسط پیشونیش.


من باشم تو باشی.......

و یک ظرف پر لواشک.........

دیگر اصلا" مهم نیست.....

تو باشی یا نباشی!!!


ببخشید تو شهر شما هم دخترا تا 19 سالگی میرن مدرسه؟؟؟؟؟؟؟؟

ولا تو شهر ما که که اینجور نیست.....

نمیدونم رها (تو سریال مادرانه)چطوری بازم میره مدرسه

شایدم مردود شده 


ینی این طوری که این رها تو مادرانه به تنهایی بار تامین سوژه رو به جای گودزیلاها و کرم حلزون به دوش می کشه قبل از عید فطر خودکشی نکنه خیلی کاره !


چه ها فک کنم مغزم اساسی رفته تو کما.دیروز داشتم با خالم تلفنی میحرفیدم،وقتی داشتم خدافظی میکردم گفتم موقع دعا منم افطار کنین!!!!!!فک کنم چند ماهی سوژشون شم اساسی:-(


ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﺭﻓﺘــﺎﺭﻡ ﺭﻭ ﺑـﺎ ﺷُﻌــﻮﺭ ﻃﺮﻓــﻢ ﺳــﺖ میﮐﻨــﻢ!!


آهای خـانـومـی کـه قـراره در آیـنـده هـمـسـر مــن بـشـی :

.

 

.

.

.

.

.

..

.

.

هــیـچــی خــوشــا به ســـعــادتــــت دیـگــه از خـدا چـــی مــی خـــوای ؟؟؟چــیــکـــار کـــردی که خــــدا ایــنــقــدر دوســـتــــت داره کـــصـــافــــط!!!خـــدا شــــانــس بــــده...والا مـــف مـــف خـــوشـــبــخـــــت شـــدی رفـــــت,خـوش بـه حـالـت ^_^


بـچـه هـا بـه ایـن حـرکـت اعـتمـاد بـه سـقـف نـمـیـگـن کـه,هـلـیـکوپـتـری زده سـقـف رو سـوراخ کـرده شـده اعـتـمـاد بـه آسـمـون, فـقـط تـو ذوقـم نـزنـیـدا گـنـاه دارم,جـوونـم آرزو دارم^_~


 

این متن فقط جنبه ی شوخی داشته

و قصد توهین ندارد.

ویژگی خانم ها(قسمت اول):

۱.وقتی دور هم جمع میشوند باید غیبت دیگران را بکنند.

۲.هنگامی که زنی خوشگل تر از خود میبینند نمی توانند خود را کنترل کنند و می خواهند خفه اش کنند.

۳.زمانی که همسران شان به آن ها

یک شاخه گل بدهند خیلی خوشحال

میشوند(غافل از این که گل را به زور

سر چهار راه به او فروخته اند.


یبارم کرمام فوران کردند به یکی از فامیلامون(مرد)پیامی به این مزمون فرستادم

:سلام علی جون پس کی از این مسافرت میای منم دوست دارم پیش تو باشم منم زنتم ها بوس بوس بای

جاتون خالی الان تو دادگاه خانواده شاهد طلاقشونم.


به خدا فکر کنم

تا چند مدت دیگه 4جوک راه های ارتباط من با بیرون رو هم قطع کنه

فکر کنم تحریم شدم

هرچه جوک میفرستم یه مشکلی بهش میچسبونن

من از میادین خدافطی کردم


قلب تو قلب پرنده ، مغزت اما مغز خر !!!

فرستنده : الهی گاهی نگاهی(بروجرد)


بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند …

فرستنده : .....,وخدایی که دراین نزدیکیست


عاقا تو خونه شمام اینجوریه که تا مهمون پاشو گذاشت بیرون حمله به میوه؟؟

یا فط تو خونه ما اینجوریه؟


پسره با 18 سال سن همراه دو تا بچه اش سر زمین کار می کنه بعد زنش با دختر توی بغلش و بچه توی شکمش نهار میاره سر زمین اون وقت پسرهای الان با 32 سال سن در حالی ک توی آیینه داره ب خودش نگاه می کنه ب دوستش تلفنی میگه : این سری ابروهام رو خوب برنداشت، آرایشگاه بهتر سراغ نداری ؟؟


بعد میگن دخترها چرا شوهر نمی کنن و از واژه نامانوس ترشیدگی استفاده می کنن 

والا با این پسرهاشون :دی 

مسولان رسیدگی کنیین دیگههههههههه :دی


دقت کردين آدم تو ماه رمضان 17 ساعتو 55 دقيقه رو تحمل ميکنه بعد 5 دقيقه آخر آدم تو آمپاش شديد قرار ميگيره!!!!!

خدايا ميشه بگي داري باما چيکار ميکني.

بگو شايد تونستم کمکت کنم!!!!!


سركلاس نشسته بودم خوابم نميبرد....لامصب عذابى بود واس خودش!


اعضای خانواده شما هم وقتی دارین فیلم میبینین به یه قسمت باحالش که میرسه بر میگردن زوم میکنن رو هم دیگه ببینن بقیه چه عکس العملی نشون میدن ؟


دیروز بعد از اذان صبح،تو خوابو بیداری رفتم وضو گرفتم، به بابام میگم: بابا نمازت تموم شد چادرتو بده منم بخونم¡!¡!¡!¡!

خودم:O

مامانم :))))

بابام :|

خواهر گودزیلام :-?

بچه ها دم افطار برای شفای همه ی مریض ها دعا کنید !


آغا اصلا يه وضعيه.

زمستون ميري دستشويي آب سرده.

تابستون ميري آب داغه.

نه ميخوام شما بگيد من چيکارکنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به مطلبک خوش آمدید امیدوارم مطالب موجود در سایت مورد قبول شما قرار گرفته باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اس ام اس


    اس ام اس موضوعی


    اس ام اس مناسبتی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 621
  • بازدید کلی : 3,907