loading...
مطلبک
حامد بازدید : 113 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

تو لیست مخاطبای من، بجز شماره تلفن، رمز انتقال

شارژشون هم هست.:)))))

هرکدوم هم ندونم یا عوض کرده باشن.فوری

کدملیشون میزنم و رمز شارژ بهم میگه.

تازه به همه دوستام هم یاد دادم. D:

شما هم همینجورید؟؟؟؟؟؟

 


 

ﻣﻦ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﮔﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﺭﻭﺯِ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﻮﺩ الان ساعت ۹ شب بود

اما چون ماه رمضان هست هنوز عصر نشده!!شوما هم اینجورید آآیا؟؟؟

 


يعنـي نشـد ما از يکـي بپـرسيـم چنـد سالتـه نگـه چنـد ميـخــوره ؟


کوتاه ترین جوک جهان:

.

.

.

2 تا زن کنار همدیگه ساکت نشسته بودن !!!!!!!


هوش باشه 

حالا هوش سیاه باشه

فقط باشه


اقا مامانه من نخود تو دهنش خیس نمیشه

من یه دخترو می خواستم رفتم به مامانم موضوع رو گفتم و بعدش بهش گفتم که مامان نری به هیچ کس بگیا اونم جونه منو قسم خورد که نه به کسی نمیگم

فرداش از بچه یه روزه تا پیر مرد نود ساله بهم چش خیره میرفتن یعنی تو محلمون همه فهمیدن حالا شانس اوردیم دختری که می خوام تو محلمون زندگی نمی کنه و گرنه برادران گرامیش پدر منو در می اوردن

به خدا اصلا انتظار لایک ندارم جونه داداش نزن!!!


آخرین قسمت سریال مادرانه لو رفت

.

.

.

.

.

محمد جواد به خاطر اینکه زنش بچه دار نمیشه طلاقش میده با رها ازدواج می کنه . والسلام

تعارف نداریم که :)


شما یادتون نمیاد ما دهه شصت و هفتادیا یکی از تفریحاتمون تو خونه این بود که مثل گربه چارچنگولی چارچوب در اتاقو میگرفتیم میرفتیم بالا وقتیم تا آخر بالا میرفتیم بهمون حس فتح اورست دست میداد!!

همچین بچه های جسوری بودیم ما:))))))


من دیروز شیر میخوردم ولی مزه آب میداد

آقا من خیلی نگرانم اینجوری که پیش میره زمانی میرسه که وقتی بخوایم شیر بخریم میبینیم روش نوشته دارای 20% شیر تازه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قبول داری؟؟؟


اینروزا یکی از تفریحای من اینه برم تو سایتا رو تبلیغاتشون کلیک کنم بخونم و بخندم.

اخه نوشته ایفون 4sطرح اصلی سیستم عامل اندروید.

نمیدونم اخرالزمان که میگن اینه؟


كاشكي تو اين گرما منم كوهان داشتم،اونوخ اينقد تشنه ام نميشد..

ولي خدايش هيچوقت فك نميكردم به يه "شتر" حسودي كنم!

هييي روزگار..


ﭘﺴﺮ :

ﭖ = ﭘﺮﻭ

ﺱ = ﺳﯿﺎﺳﺘﻤﺪﺍﺭ

ﺭ = ﺭﯾﺎ ﮐﺎﺭ

.

..

..

ﺩﺧﺘﺮ :

ﺩ = ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ

ﺥ = ﺧﺎﻧﻮﻡ

ﺕ = ﺗﻮ ﺩﻝ ﺑﺮﻭ

ﺭ = ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ

ﺑﻠﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﻣﺍ ﺩﺧﺘﺮﺍ (((((:


ارسلان به بچه های دوم سوم دبستان میخوره نه یک بچه مهد کودکی

یا تو فیلمای دیگه عوض نوزاد چندساعته یک بچه چند ماهه میارن باز بعضی از فیلما بچه مادر زادی النگو هم دستشه!!!


ﻗـﺪﯾﻢ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﻣﺎﻥ

ﺑﻮﯼ ﻣـــــﺎﻧﺪﻥ میﺩﺍﺩ ...

ﺁﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺣﺘﯽ ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﺖ

ﻫﺎ ﻣــــﺎﺩﺭ ﺑﻮﺩﻧﺪ !!

ولی حاﻻ HI-BYE ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ :)))))


آقا چرا بعضیا نمیخوان قبول کنن که همه یه روی سگ دارن؟همش تنگِ اس ام اس هاشون مینویسن من یه روی سگ دارما!نزار اون روی سگم بالا یاد!حالا مثلا ما چغندریم که نتونیم عصبانی شیم؟


ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺘﺎ ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ

ﻻﻣﺼﺐ ﺳﻮﺑﺎﺳﺎ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﻣﯿﮕﻪ:

ﻣﺎﺑﺎﯾﺪﺑﺒﺮﯾﻢ

.

.

.

.

ﻣﯿﺰﻭﮔﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮﺍ ﻣﯿﮕﻪ:

ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺳﻮﺑﺎﺳﺎ


به نظرم چند وقت دیگه این فیلم دودکش ادامه پیدا کنه کلا باید یا دوبلشو ببینیم یا زیر نفیس فارسی.

انقدر لغات سختو نا مفهوم به کار بردن من میرم فیلمو دانلود میکنم بعد به صورت صحنه آهسته میبینم یه دیکشنری هم بغل دستمه ترجمه میکنم...

دوستان یکم رسیدگی کنن زیر نویس این فیلم زودتر آماده شه

همه اونا که موافقن لایک نکنن من تحریم شم برم رگمو بزنم.

شوخی کردم لایک کنید یه جوون از مرگ حتمی در میاد.


----- (~~~) ‏ (~~~) -----‏

~~§علامت اختصاصي:ويژه ماه مبارك رمضان§~~

اين روزا اوضاع اينترنت كشور خيلي خراب شده...

قبلا كه اينترنت "اي-دي-اس-ال‏"‏ نبود و همه اينترنت "ديال-آپ‏"‏ داشتند؛ آدم ميومد آدرس سايت گوگل رو ميزد؛ بعد ميرفت بقالي سر كوچه دو تا بسكوئيت ساقه طلايي ميخريد؛ بعدش مي اومد يه چايي دم ميكرد و با بيسكوئيت ها ميخورد؛ بعدش كه ميرفت پاي كامپيوتر تازه ميديد صفحه اصلي گوگل بالا اومده‏!‏‏!‏‏!!

بعدش چيزي كه ميخواست سرچ كنه رو ميزد و ميرفت به بقيه ي كاراش ميرسيد...

اينجوري آدم هم وب گردي ميكرد؛ هم به كاراش ميرسيد‏!‏‏!

اما اين روزا كه "اي-دي-اس-ال‏"‏ اومده؛ آدم تا يه سايتي رو ميزنه لامصب سريع بالا مياد...

اصلا ديگه آدم وقت نميكنه سرشو از تو مانيتور كامپيوتر در بياره!‏‏!‏‏!

مسئولين لدفا رسيدگي كنن...

يه كشتي اي؛ چيزي بفرستند اين كابل هاي ته دريا رو قطع كنه؛ تا معضل اينترنت كشور حل بشه‏ لدفا!‏!‏‏!‏


زن ملا مشغول پر کندن چند مرغ بود.

گربه ای آمد و یکی از مرغ ها را قاپید و فرار کرد.

زن فریاد زد: ملا، گربه مرغ را برد.

ملا از توی یکی از اتاق ها با صدای بلند گفت: قرآن را بیاور!

گربه تا این را شنید مرغ را انداخت و فرار کرد.

گربه های دیگر دورش جمع شدند و با افسوس پرسیدند: تو که این همه راه مرغ را آوردی چرا آنرا انداختی؟

گربه گفت: مگر نشنیدید گفت قرآن را بیاور؟

گربه ها گفتند قرآن کتاب آسمانی آنهاست به ما گربه ها چه ربطی دارد؟

گربه گفت اشتباه شما همین جاست ملا می خواست آیه ای پیدا کند و بگوید از این به بعد گوشت گربه حلال است و نسل مان را از روی زمین بردارد!


واسه دخترا کم خوردن و شیک خوردن ومزه غذا مهمه

.

.

ولی همه ی پسرا می دونن که هر کی بیشتر بخوره 

یه قهرمانه.......

مگه نه؟


دختره 12 سالشه.وبلاگ زده ضد پسر.بعدشم نوشته ورود آقایان ممنوع

تو هر پستی که گذاشته یجوری پسرا رو به باکتری و انگل و شپش و اینا ربط داده...))))):

تو پروفیلشم نوشته امیدوارم زندگیتون بدون باکتری باشه!!!!

شغلشم نوشته نابودی باکتری ها!!!!!!!!

د آخه جوجه ؟ مخاطب خاص داشتی ولت کرده اینقد فحش میدی به پسرا...

عاشق شغلشم...

توهم...!!!

خدایا مارو با کیا محشور میکنی...

(O_o)


واقعا دم برو بچ خنده بازار گرم

خدایی خوب تونستن روی این کرم حلزون و مدرسان شریف رو کم کنن

جا داره همین جا از پشت این طریبون(تریبون؟)بهشون خسته نباشید بگم


 

دو نفر2تا گاو داشتن.میخواستن یکاری کنن ک گاواشونو روباهم اشتباه نگیرن.یکیشون میگه: دم گاو منو میکنیم گاو من بی دمه گاوه تو دم دار قاطی نمیشن.از قضادم گاو اون یکی هم گیره میکنه به در طویله کنده میشه.اون یکی میگه:شاخ گاو منو بشکنیم گاو من بی شاخه گاوه توشاخدار اینجوری با هم قاطی نمیشن.بعدچندروز شاخ اون یکی گاوم میشکنه .میمونن چکار کنن که قاطی نشه گاواشون.یکیشون میگه:کاری نمیشه کرد گاو سفیده رو نو بردار گاه سیاهه برا من


اون وقتا که پراید 5میلیون بود تو ایران تا سه سال پوشش صندلیاش رو نمیکندن الان که 20تومن شده فک کنم یه اتاق خواب هم واسش در نظر بگیرن..


ﺑﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯼ ﺑــــــﺮﻭ ﻭﻟﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﺑﯽ ﺗﻮ

ﻣﯿﻤﯿـــــــﺮﻡ

.

ﺭﻓﺖ ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﺴﺘـــﻢ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺘﺘﻮﻥ :)))

ﮔﻮﻝ ﻧﺨﻮﺭﺩ

ﮐﺼﺎﻓﻂ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺑﻮﺩ :))


سلام آغآآآآآآآآآآآآآآآآآآ این چه وضعشه!!!!!!

خیلی دوست دارم مسئول گریم فیلم "مادرانه"رو ازنزدیک ببینم ویه چک نروماده بزنمش!آخه خداوکیلی این گریمیه که رها دختراردلان تمجیدداره ؟؟؟

بدبخت اگه نقش یه سرطانی رو بازی میکرد که داره شیمی درمانی میشه خیلی خیلی بیشتر به گریمش میخورد بااون ابروهاش!!!!

والا به قرآن@

 


 

آيا مامان شمام با اينكه درست يه كلمه اى رو بلده از قصد اشتباه ميگه تا حرص شما رو دربياره عايا؟! ^_^

 


 

عاقا امروز داشتم می رفتم بیرون دیدم پشت یک ماشین تخیله ی چاه نوشته 

اب مایه حیات است

من@!#$%6&

اقای ایمنی**%^$*&9(

ماشین|||||||||


سخت ترین قسمت شنیدن یه شوخى بى مزه اون قسمتیه که

نگاهت میکنن تا عکس العملتُ ببینن !


ما صنف مجردها بعد از سالها جستجو ونیافتن نیمه گمشده خود به این نتیجه رسیدیم:

خدا ما را کامل خلق کرده ونیمه میمه نداریم.

:) (: :@ @: :*) (*:

آره دیگه...

شما هم وقتی میرین دکتر اولش زود دفترچتونو میگیره درست مثل اینکه بچه دستت تی تاپ دیده باشه و بیاد ازت بگیره و بدون اعتنا به تو میگرده تا صفحه ی جدید رو پیدا کنه و تا دهنتو باز میکنی شروع میکنه به دارو نوشتن یا فقط من اینطوریم؟؟


 

سلام به عزیزان.,.,رفتم خیرسرم به عموم اینا(مانتوفروشن)کمک کنم. اقایه مشتری بودبه جان خودم نزدیک نیم ساعت داشت مانتوعوض میکرداخرمن کلافه شدم گفتم:میخواین شمابرین دوراتونو بزنین برگردین؟؟تودلم گفتم الان هرچی ازدهنش دربیادبارم میکنهمشتری درکمال خونسردی گفت:بعله بعله حق باشماست مابریم یه دوربزنیم برگردیم مرسی رفتن!من:لعنت بردهاننی که بدموعقه بازشود:|

عموم:((((

مشتری ها:))))

فروشنده ها:o_O


انیشتین به چارلی چاپلین گفت: می دانی آنچه که باعث شهرت تو شده چیست؟!

"این است که تو حرفی نمی زنی و همه حرف تو را می فهمند."

چارلی هم با خنده پاسخ داد: تو نیز می دانی آنچه باعث شهرتت شده چیست؟!

"این است که تو با اینکه حرف می زنی، هیچ کس حرفهایت را نمی فهمد."

خخخخخخخ...همچین کنف کرد انیشتین رو!!!

دمت گرم چارلی


 

همون صبور شدنی که خارجیا با ماهیگیری بش می رسن

.

.

.

.ما با اینترنت بش میرسیم

تازه قلاب هم نمیخواد

رودخونه هم لازم نیس


کاشکی علم انقد پیشرفت کرده بود که ازهمین جا بابیل میزدم توسرت 

 


 

آقا این سریال مادرانه روی بابام خیلی تاثیر گذاشته فکرکنم ترسیده مبادا توی روابط پدر و پسریمون مشکلی پیش بیاد آخه چند شبیه که کولرو که خاموش نمیکنه هیچ روی دور تندم میزاره ,یکی نیست بگه آخه پدر من سینه پهلو کردیم از این عشق ورزیت

اصن یه وضی شده ها!!!


خدايا به ما که مخاطب خاص ندادي حداقل رفقامون که دارن ازشون بگير جيگر ما رو خنک کن.

آمین


آﻫﺎﯼ ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﭘﺴﺘﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ ﻭ ﻣﯿﺨﻨﺪﯼ ﻭ ﻻﯾﮏ

ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ ...

ﺧﯿﺎﻝ ﮐﺮﺩﯼ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻟﺒﺨﻨﺪﺕ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ؟ﻧﻪ ﻋﺰﯾﺰ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ

ﺭﻭ ﺍﺏ ﺑﺨﻨﺪﯼ ...


تو این ایام میتونید به چن تا از فامیلا زنگ بزنید بگید فلان فامیل ما رو افطاری دعوت کرده اینجوری تو کل فامیل حرف میافته و اون فامیل خاص تحت فشار افکار عمومی مجبور میشه افطاری بده !


نمی دونم چه حکمتیه...؟!

دوران امتحانام ، اینترنت همش چیزای خوب خوب برام باز می کرد...

از صبح تا نصف ِ شب پای اینترنت بودم ، درسمم می ذاشتم نیم ساعت قبل ِ امتحان تو حوزه...!

فکر کنم الان آه ِ امتحانا گرفته...

اینترنت باهام قهر کرده...

همش پیغام میده :

بیــــا ، دوری کنیم از هــــــــــم...


دعاقبل افطارمن

خدایا عقلی به ما انایت(عنایت)بفرما تابتوانیم جوکی برای مطلبک بفرستیم تاموردتایید قراربگیره.

کسی میتونه یه همچین عقلی بده؟؟

مدرسان نحیف

تلفن =29کم وبیش

امین(عامین)


اقا کلن رفتار رفیقای ما مثه ادم نیس ....رفیقم چند روز پیش رفته افتاب پرست خریده الان از بیرون که میرن تو خونشون تا نیم ساعت دنبال افتاب پرستن که معلوم نیس خودشو رنگ چی کرده .....شکل مبل .تلوزیون .............و.... رفیق من دارم


نسلی هستیم که تو اینترنت عاشق شدیم

تو اینترنت دوست شدیم

حتی تو اینترنت بهمون خیانت شده

فقط اینترنت توالت نداره من ناراحتم


حتی تصورشم سخته یک شاعر در خلوت خود دست به قلم شه و احساساتشو یک جا جمع کنه و بنویسه:

ناری ناری ناری....یه گوله اناری ناری :))


چــــرا نــبـــایـــد بـه یـــک رســتـــوران ★★★★★ رفـــت؟

گـــارســــون: چـــی مـــیــل داریـد؟ آب مـــیــوه؟ ســـودا؟ شـــکـلــات؟ مــایــلــو؟ یـا قـهـوه؟

مـــشــــتــــری: لــطـفــا یــه چـــای!

گــــارســـون: چــــای ســیـــلــان؟ چــــای گــیـــاهــــی؟ چــــای بــوش؟ چــــای بــــوش و عـــســــــل؟ چــــای ســـرد؟ یــا چــــای ســـــبـــز؟

مــــشــــتـــری: ســیــلــان لــطــــفــــا!

گــارســـون: چـــه جـــور مـــیـــل داریـــد؟ بـــا شــــیـــر؟ یــا بـــدون شــــیـــر؟

مــشـــتـــری: بــا شــیـــر لــطـــفـــا!

گــارســون: پــــودر شـــیـــر؟ یــا شــــیـــر غـلــیــظ شــــده؟

مـــشــــتـــری: شــیــر غــلــیـــظ شـــده لــطــفـــا!

گــارســـون: شــیــــر بـــز؟ شــیـــر شـــتــر؟یــا شـیـــر گـاو؟

مـــشــتـری: شــیــر گـاو لــطـــفـــا!

گـارســـون: شــیـــر گـاوهــای مـنــاطـق قــطــبـــی؟ یــا شــــیـــر گــاو هـــای آفـــریـــقــایــی؟

مــشــتـــری: فــک کــنــــم چـــای بـــدون شــیــــر بـــخـــورم بــهــتـــره!

گـارســون: بـــا شــیـــریـــن کـنـــنــده مـــیـــل داریـــد؟ یــا بـا شــکـــر؟ یـــا بــا عـــســــل؟

مــشــتــــری: بـا شـــکـر!

گـــارســون: بــا شـکــر چـغــنـدر قــنـد یــا شــکــر نـیـشــکـر؟

مـــشـــتــری: بــا شـکــر نـیــشـکـر لــطــفـــا!

گــارســـون: شــکــر ســـفــیــــد؟ قـــهـــوه ای؟ یــا زرد؟

مــشـــتـــری: لــطــفــا چــای رو فـــرامــوش کـنـــیـــد, فــقـــط یــــه لـــیــــوان آب بــه مـــن بــدیــد!

گـارســـون: آب مــعــدنــی؟ یـا آب بـدون گـاز؟

مــشـــتــری: آب مــعــدنـــی!

گـارســـون: طــعــم دار؟ یــا بـدون طـــعـــم؟

مــشـــتــری: ای بمیــــــــــری الهــــــــی!

تــرجـیــح مــیـدم از تـشــنـگی بـمـــیــرم فـــقـــط بـه شـرط ایــنـــکــه تـو خــفـــه شــی و گــورتــو گــم کـنـــی!!!


پسرعمه زا : این بی‌تو پسر نمی‌شود یعنی چی؟

مجری : میگه بی تو به سر نمی‌شود، یعنی بدون تو نمی‌تونم زندگی کنم.

فامیل دور: وای آقای مجری منو میگی؟ من از بچی آرزوم بود شما بگی بی تو نمیتونم زندگی کنم...


یعنی من کشته مرده هوش بنفش این مسئولین شرکت بووووق شدم(آره همون شرکتی که رب میسازه)

جایزه قرعه کشی رو گذاشته 10برابر وزن خانواده کسی که برنده میشه اسکناس 10هزار تومنی اونوقت قرعه کشی رو هم انداخته روز عید فطر!!!!!تا ملت تا جایی که راه داره لاغر شده باشن؟!

تازه قرعه کشی رو گذاشته صبح که احیاناً یارو یه وعده ناهار هم نخوره چند میلی گرم سنگین بشه؟!

هوش و ذکاوت مدیرای شرکت بووووق توی حلق هوش سیاه(ô♥ô)


ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﺍﺏ ﺣﻤﺎﻡ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻪ

ﺑﺎﯾﺪ ﺻﺒﺢ ﺯﻭﺩ ﺑﯿﺎﯼ ﯾﺎ ﺍﺧﺮ ﺷﺐ ﮐﻪ ﻓﺸﺎﺭﺵ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺷﻪ


آقا این اردلان کمد توخونشون پیدا نمیشه که لباساش مثل بازار ریخته وسط اتاقش؟حالا میخواد بگه یعنی لباس خیلی داره؟والا ما از اول فیلم تا حالا دو دست لباس دیدیم تو تنش اونم خدا پدر نایب رو بیامرزه که فرستاد زدنش مجبور شد لباساشو عوض کنه .منم تو دار دنیا دو تا شلوار دارم دوتا پیراهن تو هفته ضربدری میپوشم که یعنی ما هر روز یه تیپ میزنیم.ههیییی روزگار


سلام دوستان.

آقااين دوست خوبم ايرانسل ديگه داره شرمندم ميکنه.

نميدونم چراانقدربه من محبت ميکنه،ازوقتي سيمکارتموعوض کردم هي بهم جايزه ميده،اول که 50تامسيج رايگان بهم هديه داد،بعد400تومن اعتبار،بعد40دقيقه تماس رايگان،بعدشم که توقرعه کشي ماشين هم هستم.

به نظرتون چراانقدرشرمندم ميکنه؟!

ميخواد شارژ بخرم؟!

ميخواديه سيمکارت ديگه بخرم؟!

همه ي موارد؟!

هيچکدام؟!؟!

هرچهارگزينه؟!؟!

مسئولين ايرانسل لطفارسيدگي کنن


کجاگولت میزنن؟مهندسان خریف

کجاپولاتو میکشن بالا؟مهندسان خریف

کجاوقتتو هدر میدن؟مهندسان خریف

تلفن:22 پنج تا شیش


اونایی که به جای نام فرستنده شجره نامه تون رو می کنین میذارین

اشتب اومدین ... اینجا فور جوکه، نه همسریابی ...!


عموم اینا واسه افطارخونمون بودن.خواهرم اینا هم بودن.دخترخواهرم (8ماهشه) خوابش میومد گریه میکرد.بغلش کردم که بخوابونمش. دخترعموم(5سالشه)گفت بذارمن واسش لالایی بخونم.... متن لالاییش این بود= ننه ننه ننه... ی پسری عاشق منه....اسم اون هوشنگه.... دلم براش میشنگه.....صبحا که میرم به مدرسه...اونومیبینم تومدرسه..... ننه ننه ننه ننه توخودت شوهرداری ننه.......!!!!!!!!!!! اون وقت لالایی های من تا دوسال پیش واسه پسرخواهرم=لالا لالا لالا گل پونه.... پویاخوابه توی خونه.... لالا لالا گل خشخاش بابا رفته خدا همراش............ عجب بچه هایی هستن بچه های این دور و زمونه.....وااااااالا!!!!!!!!!!!!


عاغا من امروز خیلی به مخم فشار اوردم یه متن ادبی توپ همراه با قافیه و ردیف براتون ردیف کردم خفن:

در آن شامگاه که صدای قار قار گوسفندان می آمد دخترکی تنها داشت شلوارکردی میبافتید

حالا قایفه و ردیفشو به شماره مدرسان شریف اس کنید برنده یک عدد شلوارکردی طلایی ماشوید

لایک:خدا شفات میده نگران نباش

لایک:خاک تو سر شاعریت نگیره بززززززززز


فکر کنم واسه ایرانسل یه هوس بودم :(

چندوقته دیگه بهم اس نمیده :|


تنها خوبی سهمیه بندی شدن ارسال پست تو 4 جوک اینه که :

قلا روزانه 5 امتیاز منفی میگرفتیم

حالا یکی یکی ازمون کم میشه

والااااا


یکی از صداهایی که نصف شب منو تا سر حد مرگ می ترسونه...صدای شکستن قولنج تلویزیون و میز و وسایل دیگه خونه....!!!!


حـقـیـقـت مـحـضـه... :)

هـمـیـشـه آقـایـون کـُرک و پـَرشـون مـی ریـزه بـعـد از ازدواج D:

خـانـومـا هـم حـجـم اضـافـه مـی کـنـن :)


ﮐﺎﺑﻮﺱ ﭘﺴﺮﺍ ﺗﻮﯼ ﻣﺎﻩ ﺭﻣﻀﻮﻥ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﻪ ﺍﻓﻄﺎﺭ 

ﭘــــــــــــﺎشو ﺑــــــــﺮﻭ ﻧــــــــﻮﻥ ﺑﮕﯿـــــــــــﺮ 

ﯾﻌﻨﯽ ﺻﻒ ﻧﻮﻧﻮﺍﯾﯽ ﺍﺯ ﺻﻔﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﺯ ﺁﺧﺮﺕ ﺩﻡ ﭘﻞ ﺻﺮﺍﻁ ﻣﯿﮑﺸﻦ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺗﺮﻩ


چه وضعشه اخه؟ :|

یخ دوست دخمل هم نداریم بهمون پیشنهاد ازدواج بده ماهم رد کنیم بعدش بره سه تا غول بیابونی اجیر کنه مارو کتک بزنن که به زور جواب بله بگیم! :|


آقا این داداشه خانم زمان(زمانی,زمانه) امشب داشت جوری به رها نگاه میکرد که غلط نکنم میخواد تو قسمتای بعدی عاشقش بشه.

خلاصه از ما گفتن بود.


آی آی آی!بسوزه پدرعاشقی که هوش وهواس اردلان تمجیدوبرده!!!تامریم جونش گفت میشه رهاپیشم بمونه؟،گفت آره میشه!

طفلی گل ازگلش شکفت،نازشی الهی بااون خنده هات غولتشن!

اخم وتخمو قمپزدرکردنش مال اون رعنای بخت برگشتس،لبخندژکوندزدنش مال مریم جون!!!!!!!!


دیروز داشتم دوستم نصیحت میکردم حس محمد جواد به اردلان تمجیدو داشتم

یه همچین ادم نصیحت کننده و جوگیری هستم من


ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺧﺼﻮﺻﯿﺎﺕ ﺧﻮﺑـــــــﻢ ﺍﯾﻨﻪ:

.

.

.

.

.

ﻫﺮﮐﯽ ﻣﻨــــﻮ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ،ﭘﯿﺮ ﻧﻤﯿﺸﻪ ...

ﯾﺎ ﺩﻕ ﻣﺮﮔــــــﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ،ﯾﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺟَـــﻮﻭﻥ ﻣﺮﮒ ﻣﯿﺸﻪ


اینو میگم واسه بالا بردن سطح اطلاعات فورجوکیای گل.

آمپاس کلمه ای لاتین به معنی تگنا و بم بسته.

لایک=خودمون میدونستیم لازم نبود تو بگی:)


تاپ تاپ خمیر

شیشه پر پنیر

دست کی بالا؟؟

.

مدرسان شریف!!! D:


ما که آدمیم اینقدر مشهور نیستیم که خر مشهوره!!!!

یکی زیاد میخونه : خرخونه!!!

یکی زیاد شانس داره : خرشانسه!!!

یکی زیاد کیف میکنه : خر کیف میشه!!!

یکی زیاد پول داره : خر پوله!!!

خدایا تو که خر رو اینقد با شکوه آفریدی یکیشم به ما بده باهاش بخونیم ببریمش سر جلسه امتحان ، شانس بده نتیجش که اومد باهاش کیف کنیم....

نظر شما چیه؟


ﻫﯿﭻ ﻟﺬﺗﯽ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺲ ﮐﻪ..

.

.

.ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﯼ 3-2ﺳﺎﻟﻪ ﺑﮕﯽ ﻣﺎﻣﺎﻧﺘﻮ ﮔﺮﮒ

ﺧﻮﺭﺩﻩ((((: ...


حتما همه ی شما کارتون محبوب باب اسفنجی را می شناسید.یه روز باب اسفنجی به دوستش پاتریک میگه:من زشتم به هیچ دردی نمیخورم... بعد پاتریک میگه:چرا بدرد میخوری باعث میشی دیگران نسبت به خودشون احساس بهتری داشته باشن!!!!!!!!!!!


کیا یادشونه زمان مدرسه همیشه یکی از پرطرفدارترین خوراکیها پلاستیک جلد کتاب و ته خودکار و مداد بود یعنی هنوز مزه چوب اون مداد استدلرا زیر زبونمه !خودمونیم چه قناعتی داشتیم ما بچه های دیروز


یه روز دو تا آقا بودن سر یه بچه دعواشون شده بود

عاغا هر کدوم میگفتن این بچه منه

خلاصه میرن پیش یه بزرگ دانایی،این حکیم بزرگ میگه

امشب همتون تو یه اتاق بخوابین

جل الخالق

فردا صبحش حکیم از بچه میپرسه دیشب کی کولرو خاموش کرد؟

بچه میگه این آقا دست چپیه

حکیم میگه همون آقاهه باباته

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به مطلبک خوش آمدید امیدوارم مطالب موجود در سایت مورد قبول شما قرار گرفته باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • اس ام اس


    اس ام اس موضوعی


    اس ام اس مناسبتی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 612
  • بازدید کلی : 3,898